Anmeldelser af Bagestålet

Læs hvad kunderne synes om deres nye bagestål

Siden slutningen af juli 2015 har vi givet kunderne mulighed for at skrive et par ord om købsoplevelsen. 

Linket til anmeldelsesformularen sendes automatisk til kunden et par uger efter, at denne har modtaget Bagestålet. Hvis kunden vælger at anmelde sit nye bagestål, bliver anmeldelsen automatisk lagt ud på denne side.

(Bemærk at denne side kan tage op til 10 sekunder at loade)

 


Bagestål

Bagestål - Fra 1 til 5 stjerner

Undersøgelser viser at 60% af os der shopper på nettet, vægter andre kunders anmeldelser af et produkt højt. Det er vel også kun sund fornuft.

Anmeldelser er dog ikke kun vigtige for kunderne. De er også med til at holde firmaer som vores til ilden, så vi hele tiden stræber efter at gøre det så godt som overhovedet muligt, hvilket i sidste evne kun er en fordel :-).

Når vores kunder anmelder deres nye bagestål, får de muligheden for at give fra 1 til 5 stjerner, eller sagt med ord, fra:

1 - Jeg er utilfreds og har fortrudt mit køb, til 5 - Jeg er SÅ tilfreds at jeg vil anbefale mit nye bagestål til venner og bekendte :-).

Alle anmeldelser offentliggøres automatisk, og vi har ikke mulighed for at rette i anmeldelserne. Eneste mulighed for at ændre en anmeldelse, er når kunden laver en ny anmeldelse.

Selv om vi vægter kundetilfredshed utroligt højt, er vi stadig kun mennesker, og nogle gange er vi afhængige af at andre udfører deres job tilfredsstillende fx de fragtfirmaer vi benytter til levering af vores bagestål. Når der sker en fejl, forsøger vi ALTID at rette op på den så hurtigt som muligt, og med så få gener for kunden som muligt.

Vi behandler med andre ord vores kunder, som vi selv ønsker at blive behandlet når vi shopper på nettet. Ret enkelt faktisk :-)

Det er nok hovedgrunden til at vi næsten udelukkende får 5 stjerner, når vores kunder anmelder deres nye bagestål, og det vil vi blive ved med at stræbe efter!